Reklamační řád

Reklamační řád

DAVV Trade s.r.o. • wepack.cz

Platný od 01. 05. 2025 • Ruší všechny předchozí verze

Reklamační řád stanovuje postupy, jak uplatnit reklamaci zboží zakoupeného u společnosti DAVV Trade s.r.o., IČO: 22518606, se sídlem Na Spojce 420, 252 50 Vestec (dále jen „prodávající“).

I. Všeobecná ustanovení

Tento dokument popisuje, jak správně reklamovat zboží s vadou nebo nesouladem se smlouvou. Kupující má možnost se s řádem seznámit ještě před uzavřením kupní smlouvy. Převzetím zboží a uzavřením smlouvy kupující stvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem.

Daňové doklady (faktura, dodací list) slouží jako doklad o koupi a je nutné je uchovat pro případ reklamace.

II. Délka záruky

Případ Záruční doba Začátek běhu
Spotřebitel 24 měsíců Den převzetí zboží
Podnikatel 6 měsíců Den převzetí zboží
Zboží se slevou pro vadu/opotřebení/nekompletnost Podle povahy; sleva a důvod uvedeny na dokladu Den převzetí zboží

III. Podmínky uplatnění reklamace

Pro hladký průběh reklamace doporučujeme následující postup:

  1. Pečlivě zkontrolujte zásilku při převzetí (obal, počet balení, poškození).
  2. Je-li zásilka poškozená, nepřebírejte ji a u dopravce trvejte na záznamu o škodě.
  3. Převzali jste poškozenou zásilku? Ihned nahlaste na info@wepack.cz nebo tel. +420 776 511 136 a sepište s dopravcem škodní protokol.
  4. Reklamované zboží pečlivě zabalte, označte „REKLAMACE“ a přiložte:
    • kopii dokladu o koupi,
    • přesný popis závady,
    • kontaktní údaje (adresa, telefon, e-mail).
  5. Zašlete nebo doručte na adresu provozovny: ST23, Libušská 319/126, Libuš, 142 00 Praha.
  6. Platnost záruky vždy doložte dokladem o koupi.
Tip: do předmětu e-mailu uveďte Reklamace + číslo objednávky – urychlí to zpracování.

IV. Omezení záruky

Záruka se nevztahuje na vady způsobené:

  • neodbornou nebo nesprávnou instalací,
  • nesprávnou obsluhou nebo údržbou,
  • mechanickým poškozením,
  • úpravami neschválenými prodávajícím,
  • odstraněním nebo poškozením sériových čísel či pečetí.

V. Vyřízení reklamace

  1. Odstranitelná vada – oprava nebo výměna zboží.
  2. Neodstranitelná vada bránící užívání – výměna zboží nebo dobropis.
  3. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů, pokud se nedohodneme jinak.
  4. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu řešení reklamace.
  5. Výsledek sdělíme e-mailem nebo telefonicky; zboží zašleme zpět na vaši adresu.

VI. Náklady spojené s reklamací

  • Oprávněná reklamace – náklady na dopravu hradí prodávající.
  • Neoprávněná reklamace – veškeré náklady hradí kupující.

VII. Odstoupení od smlouvy (spotřebitel)

  1. Spotřebitel může odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
  2. Odstoupení lze provést písemně, e-mailem nebo telefonicky (kontakty viz níže).
  3. Spotřebitel hradí náklady na vrácení zboží.
  4. Zboží musí být vráceno nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
  5. Vrácení peněz proběhne nejpozději do 14 dnů od odstoupení, nejdříve po obdržení vráceného zboží. Úhrada na bankovní účet kupujícího nebo hotově na provozovně ST23, Libušská 319/126, Libuš, 142 00 Praha.
Pro odstoupení můžete použít předmět e-mailu Odstoupení od smlouvy + číslo objednávky.

VIII. Kontaktní údaje pro reklamace

DAVV Trade s.r.o.
Na Spojce 420, 252 50 Vestec
Provozovna: ST23, Libušská 319/126, Libuš, 142 00 Praha
IČO: 22518606

E-mail: info@wepack.cz
Telefon: +420 776 511 136