Reklamační řád
Reklamační řád
DAVV Trade s.r.o. • wepack.cz
Platný od 01. 05. 2025 • Ruší všechny předchozí verze
Reklamační řád stanovuje postupy, jak uplatnit reklamaci zboží zakoupeného u společnosti DAVV Trade s.r.o., IČO: 22518606, se sídlem Na Spojce 420, 252 50 Vestec (dále jen „prodávající“).
Rychlá navigace
I. Všeobecná ustanovení
Tento dokument popisuje, jak správně reklamovat zboží s vadou nebo nesouladem se smlouvou. Kupující má možnost se s řádem seznámit ještě před uzavřením kupní smlouvy. Převzetím zboží a uzavřením smlouvy kupující stvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem.
Daňové doklady (faktura, dodací list) slouží jako doklad o koupi a je nutné je uchovat pro případ reklamace.
II. Délka záruky
| Případ | Záruční doba | Začátek běhu |
|---|---|---|
| Spotřebitel | 24 měsíců | Den převzetí zboží |
| Podnikatel | 6 měsíců | Den převzetí zboží |
| Zboží se slevou pro vadu/opotřebení/nekompletnost | Podle povahy; sleva a důvod uvedeny na dokladu | Den převzetí zboží |
III. Podmínky uplatnění reklamace
Pro hladký průběh reklamace doporučujeme následující postup:
- Pečlivě zkontrolujte zásilku při převzetí (obal, počet balení, poškození).
- Je-li zásilka poškozená, nepřebírejte ji a u dopravce trvejte na záznamu o škodě.
- Převzali jste poškozenou zásilku? Ihned nahlaste na info@wepack.cz nebo tel. +420 776 511 136 a sepište s dopravcem škodní protokol.
- Reklamované zboží pečlivě zabalte, označte „REKLAMACE“ a přiložte:
- kopii dokladu o koupi,
- přesný popis závady,
- kontaktní údaje (adresa, telefon, e-mail).
- Zašlete nebo doručte na adresu provozovny: ST23, Libušská 319/126, Libuš, 142 00 Praha.
- Platnost záruky vždy doložte dokladem o koupi.
IV. Omezení záruky
Záruka se nevztahuje na vady způsobené:
- neodbornou nebo nesprávnou instalací,
- nesprávnou obsluhou nebo údržbou,
- mechanickým poškozením,
- úpravami neschválenými prodávajícím,
- odstraněním nebo poškozením sériových čísel či pečetí.
V. Vyřízení reklamace
- Odstranitelná vada – oprava nebo výměna zboží.
- Neodstranitelná vada bránící užívání – výměna zboží nebo dobropis.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů, pokud se nedohodneme jinak.
- Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu řešení reklamace.
- Výsledek sdělíme e-mailem nebo telefonicky; zboží zašleme zpět na vaši adresu.
VI. Náklady spojené s reklamací
- Oprávněná reklamace – náklady na dopravu hradí prodávající.
- Neoprávněná reklamace – veškeré náklady hradí kupující.
VII. Odstoupení od smlouvy (spotřebitel)
- Spotřebitel může odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
- Odstoupení lze provést písemně, e-mailem nebo telefonicky (kontakty viz níže).
- Spotřebitel hradí náklady na vrácení zboží.
- Zboží musí být vráceno nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
- Vrácení peněz proběhne nejpozději do 14 dnů od odstoupení, nejdříve po obdržení vráceného zboží. Úhrada na bankovní účet kupujícího nebo hotově na provozovně ST23, Libušská 319/126, Libuš, 142 00 Praha.
VIII. Kontaktní údaje pro reklamace
DAVV Trade s.r.o.
Na Spojce 420, 252 50 Vestec
Provozovna: ST23, Libušská 319/126, Libuš, 142 00 Praha
IČO: 22518606
E-mail: info@wepack.cz
Telefon: +420 776 511 136
